fredag 29 maj 2009

Bränbollen...

I onsdags var det sista teatern på skolan för mig. Då bjöd de alla på teater, en clownteater. Clownerna sjöng en sång, men dom klanta sig. De kunde aldrig sjunga klart sången.

Clownerna hette Paj, Holmbert och Frutt (även kallad Prutt).
Jag vill hälsa till mina underbara teaterlärare, Ninni och Kajsa, ha en trevlig fortsättning
och lycka till!

Jag var ute på trädgården på skolan, då sopade jag och hjälpte mina klasskompisar att städa.
Nu är det bara 1 vecka och 2 dagar kvar innan skolan slutar.


Efter skolan då for jag på brännbollscupen och kikade litegrann.

4 kommentarer:

Mia sa...

...Jag förstår att du längtar till skolavslutninen ??!!....

Kram!

Maritasblogg sa...

Märks att du brås på Mamma, Ingenting är omöjligt , gäller bara hitta på alternativ !! Sopen löste du och Emelie jättebra !! // kram

LenaLustig sa...

Haloooo Ella!
Såg balbilderna på morsans blogg,ville hellre kommentera dom på din sida men du hade inte lagt in några! Men vilken partypingla säger jag bara!!

LenaLustig sa...

Grattis till din examen!!!!
Saknar bilder på din blogg!
Kramar från oss i Dorro!