tisdag 30 september 2008

Laga mat dag


Hej leverpastej=)

En fnitter dag, dels är jag trött plus att assistenten har haft skola med zelda i dag där man lär sig att spåra, så hon är också trött och kokko.
Idag har jag duschat,lagat mat- en grymt god pastagratäng och sallad till.
Efter middagen dukade vi av bordet. Nu planerar jag att se tv men innan jag kan se tv
tänkte jag skriva lite. Sen är det idol som gäller i kväll är det killarnas tur, i går sms röstade jag på Sepideh. I går hade jag lite feber men den gick över..
gäääässp gäääääsp

3 kommentarer:

Mia sa...

pastagratäng lät gott !!
Ella kan man få ditt recept eller är det super hemligt??

Tjingeling Mia

Maritasblogg sa...

Hej gumman .. Vad duktig du är som skär gurkan själv, märks hur bra botoxen tagit denna gång !! Ska äta pastagratängen till lunch imorgon // Kram

Anonym sa...

Halooo Bruttan!
Så där glad är inte jag när ja måste laga mat!!!!! Idag orkade jag bara röra om i en risgrynsgrötkastrull suck........!
Kram :)