torsdag 2 oktober 2008

Här går det hett till


Vaknade, gjorde mig i ordning väntade på att brumbrum bilen skulle komma, det är taxin för de som undrar. I morse drack Ante min PA mycket kaffe, för att vakna till.
Åkte till skolan. Jag har haft musikal idag det var kul, och promenad med Jessica och Agneta och Ante fick också följa med(min PA),v promenerade till stan. Sen var det hamburgare till lunch väldigt gott
Idag på eftermiddagen vid halv 2 fick jag gå till biblioteket med A, där läste vi en tidning och han höll för tidningen framför våra ansikten och gav mig en puss. Sen åkte jag hem och där väntade jag på att min PA skulle komma å avlösa min pappa.. hon kom lite sent. Medans jag väntade på att hon skulle komma så tog jag mig ett bad. Men nu är det dags för att bygga lite pärlplattor(photopearls) där man bygger bilder med pärlor, jag håller på med en häst.
hej å hå leverpastej!

2 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Hur ska du klara dig utan A hela helgen// Kram Mamma

PhotoPearls sa...

Hej!

Följ vårt stora och spännande projekt, just nu bygger vi tillsammans med elever från 50 delstater i USA världen STÖRSTA pärltavla på presidenten Obama!

http://www.photopearls.se/newsroom