fredag 10 oktober 2008

Allt från i veckan!

Nu är det så att jag inte har skrivit på ett tag så då får jag köra en summering innan helgen...
I tisdags började jag med bildspel till SO:n, ska bli en frågequiz om umeå när det blir klart... I onsdags såg jag på en teater som handlade om en uteliggare som berättade om en bondgård som det gick utför med, den får 5 permobilar av 5 möjliga!!!!!

I går var jag och hälsade på Jessica på kortis på Ålidhem det var roligt, fika gjorde vi..... Och snacka lite skit fick vi också gjort, sedan fick jag massage av Jessica inte dumt det inte....

Idag Fredag var det som vanligt bad, var där med Sara och Ante som lyfte i mig i badet..... Men de tyckte jag hade blivit så jävla tung!... Kan nog tänka mig att det såg ut så här! :


Fick hem mina pärlor till pärlplattan också som jag hade beställt men fan jag glömde de viktigaste pärlorna som det skulle va mest av, jaja får lägga in en ny beställning så jag kan börja lägga den i nästa vecka. Har knappt hunnit se nå TV i veckan heller, men det får jag väll ta igen i helgen med Idol, Stjärnor på IS och fan och hans moster........
Good Bajs dagboken ses snart igen!!!!

1 kommentar:

Maritasblogg sa...

Hej gumman , helt missat din blogg ikväll , sorry! Du har jobbat hårt i veckan med massor av saker. Blir det en lugn helg i helgen eller kör du på med samma race ??// Kram Mamma