måndag 6 oktober 2008

Måndag igen!.....




Vaknade upp imorse och kände mig risig i kistan... Var tvungen att ringa till skolan och ställa in, får inte träffa A idag =( ..... Tycker jag är bajsigt.... Blev en slappar dag med många toabesök, men dom funkar ju också någon gång sådär ibland.... Ganska trött men i gott hopp om att bli bättre i magen till imorgon så jag är fit for fight för skolan igen så jag kan få träffa A!.. Tokmischa och min AT (Arbetsterapeut) Kikki var här och stack iväg med min stol så nu sitter jag på golvet... Nä skämt osido de tog den manuella stolen för att fixa till den men jag har ju fortfarande permon kvar... Min AT sa att min specialbeställda klocka har kommit nu, man kan trycka på en knapp så säger den vad klockan är, men man kan även lägga in egna meddelanden på den... Vad dom hittar på va! Men det är ju bra för mig med lite nedsatt syn så även jag inte blir sen in på lektionerna.... Hej då Jan Banan, klart slut från Ella mitt i cyberspace!!!!!!

2 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Trots en hemma dag , verkar det som det hänt mycket ändå !! // När får du klockan ? // Kram Mamma

Unknown sa...

Hejsan Ella, hoppas allt är bra med dig och familjen. Här i Dorro är det bara ruskväder. Ha det så bra //Ulrik