torsdag 23 oktober 2008

Ortoped

Idag har jag varit på ortopedtekniska och fixat min ortros (bendelare), det var en som hette Magnus som tog på mina ben där och gjorde ortrosen lite bredare.
Sen var jag på skolan och där pratade vi om FN-dagen som är i morron. Det finns tydligen även en FN-bakelse som säkert är god.
Turligt nog så missade jag dagens promenad, men inte gråter jag floder för det! NEJ, jag tycker det är skitdåligt att gå promenad på lektionstid istället för att ha en vettig lektion.
Sen kom jag äntligen hem så jag fick gå på ett efterlängtat "hus"besök. OJ va skönt det var.
Efter middan blir det ett besök med min privata "frisör" och sen ett varmt, skönt och avspänt bad i mitt vita, hårda, rektangulära badkar. Förhoppningsvis hinner jag även med allt som kommer på TV oxå.
Puss och kram skumbanan!

1 kommentar:

Maritasblogg sa...

Du verkar haft en underbar dag ! Tror att morgondagen också blir bra.. Ses på Bion imorgon.

Jag kommenterade inget i går för jag har länkat min och din blogg och på min blogg finns kommentaren // Kram Mamma